هیییییس! دارم خودمو معرفی میکنم..!

سلام .. من صدفم..ورودی 92..ادبیات فرانسه میخونم..

حدود  6 ساله که پیانو میزنم..البته این 1سال آخر به خاطر کنکور درجا زدم!فقط گهگاهی خودم میزدم..

اما در کل خیلی دوست دارم مثل بچه های کانون فعال باشم و موثر!

من تو این مدت با 2تا استاد کار کردم...حدود 4 سال با آقای تابش و2سال با آقای تیگران مسروپیان( آموزشگاه کامکار ها)

1بارم پیانیست یک کنسرت بودم که به جز کارای دوئت و گروهی.. خودم waltz 10 chopin و turkish march mozart رو زدم..

البته الان یکم از اون فضا دور شدم به خاطر 1سال وقفه اما امیدوارم با بودن کنار شماها دوباره به دوران اوجم برگردم!

ولی جدا از شوخی اومدم تو کانون که دوباره تو حال و هوای موسیقی باشم و هر کاریم بتونم برای کانون میکنم.. 

با این که ساز خودم  ایرانی نسیت اما به شدت موسیقی ایرانیو دوست دارم و اون جلسه ی دور هم نوازی هم  کلی بهم خوش گذشت... و این که با این همه تنوع ساز و نوازنده خیلی کارا میشه کرد..

خلاصه پیام اخلاقیش اینه که active باشیم..لطفا


نظرات 2 + ارسال نظر
آکولاد جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 http://accolad.blogsky.com/

موفق باشید

فراخوان پوستر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد