معرفی نامه من :)

سلام بر اهالی موسیقی :) شب و وروزتون بخیر :)

من هاجر سلیمی خلیق هستم. ورودی 92 ام و حقوق میخونم . از سال 88 فلوت کلیددار و ریکوردر میزنم البته برای کنکور یه سالی میشه که کلاس و گروه رفتنم تعطیل شده متاسفانه !
بیشتر قطعه های کلاسیک میزنم ولی ایرانی و کلاسیک آذری هم بطور محدود کارکردم چون فلوتم سوراخداره. 1سال توی ارکستر ملی آذربایجان بودم و اجرا هم داشتیم + چنتا اجرای کوچیک دیگه:) به  زودی هم قراره همراه ادامه فلوت، کمانچه هم شروع کنم چون موسیقی ایرانی ام خیلی لذت بخشه برام . خلاصه که خیلی خوشحالم که بعنوان عضو پذیرفته شدم و دوس دارم هرچه زودتر همه شماها رو بشناسم . هر کمکی ام که از دستم بربیاد در خدمتم دیگه :)

ممنون از وقتی که گذاشتین :)

نظرات 1 + ارسال نظر
شیرین تقی پور شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:38

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد