نامه ی معرفی :)

سلام دوستان,خوبید؟ من شیرین تقی پور هستم...ورودیه 92 رشته ی زیست شناسی. یک مدت مردد بودم که برای عضویت اقدام کنم یا نه...آخه کانون رو زیاد نمیشناسم و تا حالا فعالیت موسیقیایی هم نداشتم و خب دوست ندارم کارای اجرایی انجام بدم اینجا,بلاخره کانون موسیقی اسمش روشه دیگه... :)) امیدوارم قضیه ی برگزاری کلاسای آموزشی قطعی بشه, خیلی مشتاقم و امیدوارم بتونم آدم مفیدی باشم...:)میبینمتون بزودی...

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن قدکساز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:00

سلام
خوش اومدین!
فقط اسم و فامیلتونو کامل بنویسین خیلی بهتره. مرسی!

آریا طاهباز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:01

منم مایلم عضو شم

آریا طاهباز یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

لینک رو از دست دادم!اگه میشه دوباره ایمیل کن

دوباره ایمیل کردم.
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد