معرفی

سلاااام  

من عطیه ابراهیمی ام ورودی 92 رشته زبان روسی. 

منم مثل خودتون عاشق موسیقی ام خییییلیی زیاد,مدت کمی که کلاس پیانو می رم. 

امیدوارم با هم اتفاقای خوبی رو توی کانون تجربه کنیم. 

خوشحالم که عضوی از کانونم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین گواهی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

سلام
من حسین گواهی هستم. ورودی 91 رشته ی ریاضی. 13سال است که پیانو کار می کنم و بیشتر هم در سبک کلاسیک کار کرده ام
چون در خانواده ای بودم که همه اهل موسیقی بودند از بچه گی عاشق موسیقی شدم
امیدوارم بتوانم برای کانون مفید باشم
به امید دیدار

atiyeh سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:23

جناب حسین گواهی خوشحال می شم اگه تو جلسات کانون بیاید تا باهاتون آشنا بشیم.

علی دادخواه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:49

موفق و پیروز باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد